Mediante la neurociencia ha demostrado que la cartelería digital dinámica agudiza los sentidos de la persona de una manera instintiva, generando actividad en zonas del cerebro destinadas a la supervivencia, con el fin de detectar oportunidades o amenazas.
Actualització
Permet reaccionar amb immediatesa i de manera flexible en funció de les necessitats de el client final.
Interacció
Els continguts dinàmics permeten una major recordabilidad de promocions i ofertes recolzat en sistemes de captació QR.
Imatge
L'audiència considera el negoci publicitat com un negoci modern i actual.
Focus en el producte
Campanyes d'anuncis centrats en el detall dels productes influint amb això en la decisió de compra.
Impuls de marca
Mitjançant efectes dinàmics s'aconsegueix impulsar la recordabilidad i potenciar la imatge de marca.
Captar atenció
Les imatges en moviment en superfícies físiques augmenta l'atenció de l'audiència, si a més s'afegeix contingut de tipus informatiu d'interès públic l'efecte es potencia.
Efectivitat
Fins valors de l'80% la cartelleria digital pot augmentar les vendes respecte a la cartelleria tradicional, segons fonts de l'associació de màrqueting POPAI.
Segmentació
La publicitat anunciada pot adaptar segons condicions de l'tipus ubicació, clima, horari, etc, focalitzant la publicitat en un públic objectiu.
Actualitzación
Permite reaccionar con inmediatez y de manera flexible en función de las necesidades del cliente final.
Interacción
Los contenidos dinámicos permiten una mayor recordabilidad de promociones y ofertas apoyado en sistemas de captación QR.
Imagen
La audiencia considera el negocio publicidad como un negocio moderno y actual.
Focus en el producto
Campañas de anuncios centrados en el detalle de los productos influyendo con ello en la decisión de compra.
Impulso de marca
Mediante efectos dinámicos se consigue impulsar la recordabilidad y potenciar la imagen de marca.
Captar atención
Las imágenes en movimiento en superficies físicas aumenta la atención de la audiencia, si además se añade contenido de tipo informativo de interés público el efecto se potencia.
Efectividad
Hasta valores del 80% la cartelería digital puede aumentar las ventas respecto a la cartelería tradicional, según fuentes de la asociación de marketing popa.
Segmentación
La publicidad anunciada puede adaptar según condiciones del tipo ubicación, clima, horario, etc, focalizando la publicidad en un público objetivo.
TV
Públic inaccesible
Digital Signage
Baix cost
Proximitat
Revistes
Baixa flexibilitat al canvi
Alt cost
Digital Signage
Major recordabilitat
Proximitat amb el públic
Google Ads
Major difusió
Invasiu al client potencial
Digital Signage
Major recordabilitat
Baix cost
Diaris
Baixa qualitat
Públic decreixent
Digital Signage
Sense logística
Major recordabilitat
Baix cost
WWW
Cost del posicionament
Baixa efectivitat sense posicionament
Digital Signage
Recordabilitat
Baix cost per anunci

Permet reaccionar amb immediatesa i de manera flexible en funció de les necessitats de el client final.

Els continguts dinàmics permeten una major recordabilidad de promocions i ofertes recolzat en sistemes de captació QR.

L'audiència considera el negoci publicitat com un negoci modern i actual.

Campanyes d'anuncis centrats en el detall dels productes influint amb això en la decisió de compra.

Mitjançant efectes dinàmics s'aconsegueix impulsar la recordabilidad i potenciar la imatge de marca.

Les imatges en moviment en superfícies físiques augmenta l'atenció de l'audiència, si a més s'afegeix contingut de tipus informatiu d'interès públic l'efecte es potencia.

Fins valors de l'80% la cartelleria digital pot augmentar les vendes respecte a la cartelleria tradicional, segons fonts de l'associació de màrqueting POPAI.

La publicitat anunciada pot adaptar segons condicions de l'tipus ubicació, clima, horari, etc, focalitzant la publicitat en un públic objectiu.
Medios tradicionales VS Digital Signage
TV
Público inaccesible
Alto coste
Digital Signage
Bajo coste
Proximidad
Medio llamativo
Revistas
Baja flexibilidad al cambio
Alto coste
Digital Signage
Mayor recordabilidad
Proximidad con el público
Medio llamativo
Google Ads
Mayor difusión
Invasivo al cliente potencial
Digital Signage
Mayor recordabilidad
Bajo coste
Medio llamativo
Diarios
Baja calidad
Público decreciente
Digital Signage
Sin logística
Mayor recordabilidad
Bajo coste
WWW
Coste del posicionamiento
Baja efectividad sin posicionamiento
Digital Signage
Recordabilidad
Bajo coste por anuncio
Proximidad con el cliente