Mitjançant la neurociència s’ha demostrat que la cartelleria digital dinàmica aguditza els sentits de la persona d’una manera instintiva, generant activitat en zones del cervell destinades a la supervivència, amb la finalitat de detectar oportunitats o amenaces.

Actualització

Permet reaccionar amb immediatesa i de manera flexible en funció de les necessitats de el client final.

Interacció

Els continguts dinàmics permeten una major recordabilidad de promocions i ofertes recolzat en sistemes de captació QR.

Imatge

L'audiència considera el negoci publicitat com un negoci modern i actual.

Focus en el producte

Campanyes d'anuncis centrats en el detall dels productes influint amb això en la decisió de compra.

Impuls de marca

Mitjançant efectes dinàmics s'aconsegueix impulsar la recordabilidad i potenciar la imatge de marca.

Captar atenció

Les imatges en moviment en superfícies físiques augmenta l'atenció de l'audiència, si a més s'afegeix contingut de tipus informatiu d'interès públic l'efecte es potencia.

Efectivitat

Fins valors de l'80% la cartelleria digital pot augmentar les vendes respecte a la cartelleria tradicional, segons fonts de l'associació de màrqueting POPAI.

Segmentació

La publicitat anunciada pot adaptar segons condicions de l'tipus ubicació, clima, horari, etc, focalitzant la publicitat en un públic objectiu.

Actualització

Permet reaccionar amb immediatesa i de manera flexible en funció de les necessitats de el client final.

Interacció

Els continguts dinàmics permeten una major recordabilidad de promocions i ofertes recolzat en sistemes de captació QR.

Imatge

L'audiència considera el negoci publicitat com un negoci modern i actual.

Focus en el producte

Campanyes d'anuncis centrats en el detall dels productes influint amb això en la decisió de compra.

Impuls de marca

Mitjançant efectes dinàmics s'aconsegueix impulsar la recordabilidad i potenciar la imatge de marca.

Captar atenció

Les imatges en moviment en superfícies físiques augmenta l'atenció de l'audiència, si a més s'afegeix contingut de tipus informatiu d'interès públic l'efecte es potencia.

Efectivitat

Fins valors de l'80% la cartelleria digital pot augmentar les vendes respecte a la cartelleria tradicional, segons fonts de l'associació de màrqueting POPAI.

Segmentació

La publicitat anunciada pot adaptar segons condicions de l'tipus ubicació, clima, horari, etc, focalitzant la publicitat en un públic objectiu.

TV

Públic inaccesible

Alt cost

Digital Signage

Baix cost

Proximitat

Mitjà cridaner

Revistes

Baixa flexibilitat al canvi

Alt cost

Digital Signage

Major recordabilitat

Proximitat amb el públic

Mitjà cridaner

Google Ads

Major difusió

Invasiu al client potencial

Digital Signage

Major recordabilitat

Baix cost

Mitjà cridaner

Diaris

Baixa qualitat

Públic decreixent

Digital Signage

Sense logística

Major recordabilitat

Baix cost

WWW

Cost del posicionament

Baixa efectivitat sense posicionament

Digital Signage

Recordabilitat

Baix cost per anunci

Proximitat amb el client
LEDMOTION TARRAGONA PUBLICITAT

Permet reaccionar amb immediatesa i de manera flexible en funció de les necessitats de el client final.

LEDMOTION TARRAGONA PUBLICITAT

Els continguts dinàmics permeten una major recordabilidad de promocions i ofertes recolzat en sistemes de captació QR.

LEDMOTION TARRAGONA PUBLICITAT

L'audiència considera el negoci publicitat com un negoci modern i actual.

LEDMOTION TARRAGONA PUBLICITAT

Campanyes d'anuncis centrats en el detall dels productes influint amb això en la decisió de compra.

LEDMOTION TARRAGONA PUBLICITAT

Mitjançant efectes dinàmics s'aconsegueix impulsar la recordabilidad i potenciar la imatge de marca.

LEDMOTION TARRAGONA PUBLICITAT

Les imatges en moviment en superfícies físiques augmenta l'atenció de l'audiència, si a més s'afegeix contingut de tipus informatiu d'interès públic l'efecte es potencia.

LEDMOTION TARRAGONA PUBLICITAT

Fins valors de l'80% la cartelleria digital pot augmentar les vendes respecte a la cartelleria tradicional, segons fonts de l'associació de màrqueting POPAI.

LEDMOTION TARRAGONA PUBLICITAT

La publicitat anunciada pot adaptar segons condicions de l'tipus ubicació, clima, horari, etc, focalitzant la publicitat en un públic objectiu.

Mitjans tradicionals VS Digital Signage

TV

Públic inaccesible

Alt cost

Digital Signage

Baix cost

Proximitat

Mitjà cridaner

Revistes

Baixa flexibilitat al canvi

Alt cost

Digital Signage

Major recordabilitat

Proximitat amb el públic

Mitjà cridaner

Google Ads

Major difusió

Invasiu al client potencial

Digital Signage

Major recordabilitat

Baix cost

Mitjà cridaner

Diaris

Baixa qualitat

Públic decreixent

Digital Signage

Sense logística

Major recordabilitat

Baix cost

WWW

Cost del posicionament

Baixa efectivitat sense posicionament

Digital Signage

Recordabilitat

Baix cost per anunci

Proximitat amb el client