BENEFICIS
Mitjançant la neurociència s’ha demostrat que la cartelleria digital dinàmica aguditza els sentits de la persona d’una manera instintiva, generant activitat en zones del cervell destinades a la supervivència, amb la finalitat de detectar oportunitats o amenaces.
Actualització
Permet reaccionar amb immediatesa i de manera flexible en funció de les necessitats de el client final.
Interacció
Els continguts dinàmics permeten una major recordabilidad de promocions i ofertes recolzat en sistemes de captació QR.
Imatge
L'audiència considera el negoci publicitat com un negoci modern i actual.
Focus en el producte
Campanyes d'anuncis centrats en el detall dels productes influint amb això en la decisió de compra.
Impuls de marca
Mitjançant efectes dinàmics s'aconsegueix impulsar la recordabilidad i potenciar la imatge de marca.
Captar atenció
Les imatges en moviment en superfícies físiques augmenta l'atenció de l'audiència, si a més s'afegeix contingut de tipus informatiu d'interès públic l'efecte es potencia.
Efectivitat
Fins valors de l'80% la cartelleria digital pot augmentar les vendes respecte a la cartelleria tradicional, segons fonts de l'associació de màrqueting POPAI.
Segmentació
La publicitat anunciada pot adaptar segons condicions de l'tipus ubicació, clima, horari, etc, focalitzant la publicitat en un públic objectiu.
Actualització
Permet reaccionar amb immediatesa i de manera flexible en funció de les necessitats de el client final.
Interacció
Els continguts dinàmics permeten una major recordabilidad de promocions i ofertes recolzat en sistemes de captació QR.
Imatge
L'audiència considera el negoci publicitat com un negoci modern i actual.
Focus en el producte
Campanyes d'anuncis centrats en el detall dels productes influint amb això en la decisió de compra.
Impuls de marca
Mitjançant efectes dinàmics s'aconsegueix impulsar la recordabilidad i potenciar la imatge de marca.
Captar atenció
Les imatges en moviment en superfícies físiques augmenta l'atenció de l'audiència, si a més s'afegeix contingut de tipus informatiu d'interès públic l'efecte es potencia.
Efectivitat
Fins valors de l'80% la cartelleria digital pot augmentar les vendes respecte a la cartelleria tradicional, segons fonts de l'associació de màrqueting POPAI.
Segmentació
La publicitat anunciada pot adaptar segons condicions de l'tipus ubicació, clima, horari, etc, focalitzant la publicitat en un públic objectiu.
TV
Públic inaccesible
Digital Signage
Baix cost
Proximitat
Revistes
Baixa flexibilitat al canvi
Alt cost
Digital Signage
Major recordabilitat
Proximitat amb el públic
Google Ads
Major difusió
Invasiu al client potencial
Digital Signage
Major recordabilitat
Baix cost
Diaris
Baixa qualitat
Públic decreixent
Digital Signage
Sense logística
Major recordabilitat
Baix cost
WWW
Cost del posicionament
Baixa efectivitat sense posicionament
Digital Signage
Recordabilitat
Baix cost per anunci

Permet reaccionar amb immediatesa i de manera flexible en funció de les necessitats de el client final.

Els continguts dinàmics permeten una major recordabilidad de promocions i ofertes recolzat en sistemes de captació QR.

L'audiència considera el negoci publicitat com un negoci modern i actual.

Campanyes d'anuncis centrats en el detall dels productes influint amb això en la decisió de compra.

Mitjançant efectes dinàmics s'aconsegueix impulsar la recordabilidad i potenciar la imatge de marca.

Les imatges en moviment en superfícies físiques augmenta l'atenció de l'audiència, si a més s'afegeix contingut de tipus informatiu d'interès públic l'efecte es potencia.

Fins valors de l'80% la cartelleria digital pot augmentar les vendes respecte a la cartelleria tradicional, segons fonts de l'associació de màrqueting POPAI.

La publicitat anunciada pot adaptar segons condicions de l'tipus ubicació, clima, horari, etc, focalitzant la publicitat en un públic objectiu.
Mitjans tradicionals VS Digital Signage
TV
Públic inaccesible
Digital Signage
Baix cost
Proximitat
Mitjà cridaner
Revistes
Baixa flexibilitat al canvi
Alt cost
Digital Signage
Major recordabilitat
Proximitat amb el públic
Google Ads
Major difusió
Invasiu al client potencial
Digital Signage
Major recordabilitat
Baix cost
Diaris
Baixa qualitat
Públic decreixent
Digital Signage
Sense logística
Major recordabilitat
Baix cost
WWW
Cost del posicionament
Baixa efectivitat sense posicionament
Digital Signage
Recordabilitat
Baix cost per anunci